Automobiļi, medicīnas tehnoloģijas, aviācija, precizitātes tehnoloģijas, instrumentu ražošana, mašīnbūve: CHIRON grupas apstrādes centri nodrošina precīzu, produktīvu un elastīgu darbu šajās nozarēs. Šī ekspertīze nav nejaušība, bet gan mašīnbūves nepārtrauktas attīstības rezultāts, kā arī spēcīgas izmaiņas tehnoloģijā un produktu klāstā.
Izmaiņas ir veidojošais princips; tas ir kopīgs pavediens, kas turpina darboties uzņēmumā kopš 1921. gada un ir stingri ieausts CHIRON grupas DNS. Uzņēmums ir vienmēr gatavs mainīties, lai apmierinātu klientu un tirgus prasības, ātri atpazītu potenciālu un sistemātiski to izmantotu.
Uzņēmuma “Fabriken für feinmechanische Apparate und chirurgische Instrumente GmbH” (no vācu valodas – Precizitātes rīku un ķirurģisko instrumentu ražošanas uzņēmums) dibināšana, ko 1921. gadā izveidoja Otto Štēblers un Gotfrīds Šnels, kļuva iespējama, 1912. gadā izgudrojot nerūsējošo tēraudu. Abi dibinātāji ātri saprata šī revolucionārā materiāla milzīgo potenciālu un turpināja ražot jaunus, novatoriskus instrumentus: precīzus, ārkārtīgi asus, stabilus un viegli sterilizējamus. 30. gadu beigās produktu klāstu veidoja jau aptuveni 30 000 medicīnas tehnoloģiju produkti. CHIRON kopā ar citiem uzņēmumiem izveidoja Tutlingenas reputāciju kā “pasaules medicīnas tehnoloģiju centrs”.
CHIRON savus pirmos padeves blokus metālapstrādei prezentēja jau 1958. gadā un tālāk attīstīja šīs vienības kā specializētas iekārtas metālapstrādei. Pamatojoties uz zināšanām par klientu īpašajām prasībām, uzņēmums radīja perfektu risinājumu: mašīnu sastāvdaļas, mehānismi, darbgaldi un instrumenti tika pielāgoti tā, lai būtu iespējams precīzi un efektīvi ražot pēc individuālajām vajadzībām. Varētu teikt, ka šīs atsevišķās apstrādes vienības iezīmē CHIRON un tagad arī CHIRON grupas neapstrīdamas kompetences sākumu.
Ar saviem novatoriskajiem produktiem un pakalpojumiem CHIRON grupa tagad atvieglo precīzu, produktīvu un elastīgu apstrādi dažādās nozarēs. Visi darbinieki kopā cenšas sasniegt vienu mērķi: saglabāt kvalitātes, tehnoloģiju un pakalpojumu etalonu klientiem visā pasaulē un izmantot viņu priekšrocības. Viena lieta joprojām ir tikpat svarīga nākotnes pozitīvai attīstībai: Dziņa pēc precizitātes.